Το Σάββατο ο κήπος του Νηπιαγωγείου μας μετατράπηκε σε ένα μεγάλο πασχαλινό εργαστήρι.
Οι λαμπάδες, οι κάρτες, τα στεφάνια είχαν την τιμητική τους παρέα με το κέφι και τα χαμόγελα παιδιών και γονέων.
Καλό Πάσχα!
Πολυμέσα
Σας άρεσε η ενημέρωση; Διαδώστε τη!
Δείτε σχετικά: ΔΡΑΣΕΙΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Προηγούμενο100101102Επόμενο



















