Με καλό καιρό και υπέροχη διάθεση πραγματοποιήσαμε την πρώτη εξόρμηση μας για το 2020 στον Παρνασσό.
Πολυμέσα
Σας άρεσε η ενημέρωση; Διαδώστε τη!
Δείτε σχετικά: ΔΙΑΦΟΡΑ, ΔΡΑΣΕΙΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Προηγούμενο495051Επόμενο
Με καλό καιρό και υπέροχη διάθεση πραγματοποιήσαμε την πρώτη εξόρμηση μας για το 2020 στον Παρνασσό.