Διευρυμένο Πρόγραμμα Δημοτικού
Εκπαιδευτήρια Ν.Ζαγοριανάκου
ΜΕΛΕΤΗ
Στόχος της μελέτης που προσφέρουμε σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού είναι η ολοκλήρωση των σχολικών υποχρεώσεων των μαθητών. Συγκεκριμένα, στην τάξη της Α΄ Δημοτικού ο ρόλος της μελέτης κρίνεται διπλά ευεργετικός και ωφέλιμος τόσο για τους μαθητές όσο και για τους γονείς.
Αρχικά, μέσα στον ποιοτικό αυτό χρόνο επιτυγχάνεται η επανάληψη και η εμπέδωση του πρωινού μαθήματος στους μικρούς μαθητές. Συνεπώς, οι τελευταίοι καταφέρνουν να είναι συνεπείς στις εργασίες τους αλλά και να κατακτήσουν τη βασική γνώση μέσω της αυτενέργειας.
Τέλος, όταν απομένει ελεύθερος χρόνος, τη θέση παίρνει η δημιουργική απασχόληση με ομαδικά εκπαιδευτικά παιχνίδια, κατασκευές, παζλ. Όλα αυτά δίνουν στους μαθητές μια ευχάριστη αίσθηση από τη μεσημεριανή παραμονή τους στο σχολείο και τα ωθούν να αγαπήσουν το σχολείο, να μάθουν και να εξελιχθούν.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ
«Φτιάχνω τον κόσμο με τις λέξεις μου»
Με ελατήριο τη φαντασία και το κέφι, τα παιδιά μυούνται στις συγγραφικές τεχνικές και οδηγούνται αβίαστα στη φιλαναγνωσία.
Με απλές διαδικασίες, μέσω του δημιουργικού διαλόγου και αξιοποιώντας τα αισθητικά ερεθίσματα, οι μαθητές βουτάνε την πένα τους στην καθημερινότητά και βλέπουν με νέα οπτική τον κόσμο τους.
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι μια δραστηριότητα μέσω της οποίας τα παιδιά μαθαίνουν να σχεδιάζουν, να κατασκευάζουν και να προγραμματίζουν, μένοντας συνεχώς ενημερωμένα για τις τρέχουσες τεχνολογικές εξελίξεις. Η εν λόγω δραστηριότητα καλύπτει πολλούς τομείς, ιδιαίτερα από τις θετικές επιστήμες (STEM), και οι μαθητές αναπτύσσουν πολλές προσωπικές δεξιότητες σε ομαδικό ή ατομικό επίπεδο.
ΜΟΥΣΙΚΗ
Η κιθάρα και το πιάνο – αρμόνιο είναι τα μουσικά όργανα που διδάσκονται. Τα μαθήματα είναι ατομικά και αποσκοπούν στην ευρύτερη μουσική παιδεία των μαθητών.
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Τα μαθήματα γίνονται στο γήπεδο του σχολείου με τη χρήση του κατάλληλου προπονητικού εξοπλισμού.
Τα παιδιά μέσω των μαθημάτων καλλιεργούν τα παρακάτω :
ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
Τα μαθήματα γίνονται σε συνεργαζόμενο χώρο με τη χρήση του κατάλληλου προπονητικού εξοπλισμού και έμπειρων καθηγητών Φυσικής Αγωγής.
Τα παιδιά μέσω των μαθημάτων καλλιεργούν τα παρακάτω:
JUDO
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στο γυμναστήριο του σχολείου μας.
Το Τζούντο αναπτύσσει την ευλυγισία, την ισορροπία, την μυϊκή δύναμη και αντοχή κάνοντας το σώμα δυνατό και υγιές, χτίζοντας παράλληλα τον χαρακτήρα μέσα από την πνευματική και ηθική πειθαρχία.
Η βασική αρχή του τζούντο είναι ότι όποιος και αν είναι ο στόχος πραγματοποιείται καλύτερα μέσω της κατά το μέγιστο αποτελεσματικής χρήσης του νου και του σώματος με τελικό στόχο την διαμόρφωση ολοκληρωμένης προσωπικότητας. Επίσης καλλιεργείται η συνεργασία, ο αλληλοσεβασμός και η πειθαρχία ενώ τα παιδιά μαθαίνουν να διαχειρίζονται σωστά τις έννοιες της νίκης και της ήττας.
ΤΕΝΙΣ
Τα μαθήματα γίνονται στον γήπεδο Τένις του σχολείου μας με τη χρήση του κατάλληλου προπονητικού εξοπλισμού.
Τα παιδιά μέσω των μαθημάτων καλλιεργούν τα παρακάτω:
Zumba Kids
Το Zumba kids σχεδιάστηκε για τους νεότερους υποστηρικτές της Zumba, και αφορά παιδιά ηλικίας 4-11 που τους δίνεται η ευκαιρία να είναι ενεργοί και να διασκεδάσουν με την αγαπημένη τους μουσική.
Τα μαθήματα ενσωματώνουν βασικά στοιχεία της ανάπτυξης της παιδικής ηλικίας όπως η ηγεσία ,ο σεβασμός, η ομαδική εργασία, η αυτοπεποίθηση , η αυτοεκτίμηση , η μνήμη, η δημιουργικότητα, ο συντονισμός και η πολιτιστική συνείδηση.
ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ Basketball
Τα μαθήματα γίνονται στα γήπεδα Μπάσκετ του σχολείου με την χρήση του κατάλληλου προπονητικού εξοπλισμού.
Τα παιδιά μέσω των μαθημάτων καλλιεργούν τα παρακάτω:
ΣΚΑΚΙ
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στο σχολείο μας και αποτελούν εισαγωγή στο σκάκι με απώτερο στόχο την δημιουργία αγωνιστικής ομάδας (συμμετοχή σε διοργανώσεις).
Το σκάκι έχει αποδειχθεί ότι:
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η Θεατρική Αγωγή είναι μια πράξη χαράς και δημιουργίας. Και αποτελεί μια συλλογική δραστηριότητα. Το παιδί μέσω του Θεατρικού Παιχνιδιού είναι δίαυλος ενεργοποίησης, απελευθέρωσης της φαντασίας, ευαισθητοποίησης και ενδυνάμωση της ψυχοκινητικής του έκφρασης. Το παιδί αναπαράγει με το παιχνίδι τις δικές του ανάγκες, σκέφτεται, εργάζεται, ξεκουράζεται, θυμάται, δοκιμάζει τις δυνάμεις του, αυτοπειθαρχείται και δημιουργεί.