Μαθητές της Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό την Κυριακή 17 Μαΐου στο 8ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης με θέμα το περιβάλλον, σε μια ξεχωριστή γιορτή λόγου, έκφρασης και δημιουργικότητας.
Μέσα από τον Αυθόρμητο Λόγο, την Εκφραστική Ανάγνωση και το Φόρουμ για το περιβάλλον, οι μικροί μας ρήτορες μοιράστηκαν σκέψεις, ιδέες και προβληματισμούς για έναν καλύτερο και πιο βιώσιμο κόσμο, αποδεικνύοντας τη δύναμη της φωνής και του λόγου.
Μια ξεχωριστή εμπειρία συμμετοχής, συνεργασίας και δημιουργικής έκφρασης που γέμισε όλους μας περηφάνια! 

Σας άρεσε η ενημέρωση; Διαδώστε τη!
Δείτε σχετικά: ΔΡΑΣΕΙΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ
Προηγούμενο456Επόμενο













