Αντίο Δημοτικό, καλώς όρισες Γυμνάσιο!
Η συγκίνηση, το γέλιο, η περηφάνια και η χαρά συναντήθηκαν στην πιο όμορφη γιορτή της χρονιάς!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού αποχαιρέτησαν τα ξέγνοιαστα χρόνια του Δημοτικού με τον πιο μαγικό τρόπο.
Από τις μελωδίες και τα θεατρικά μας, μέχρι τις εντυπωσιακές χορογραφίες, τα κόλπα με τις μπάλες μπάσκετ και το ασταμάτητο βραδινό πάρτι, αυτή η μέρα θα μας μείνει αξέχαστη! 

Με τα καπέλα της αποφοίτησης ψηλά και τα πιο πλατιά χαμόγελα, η “Class of 2026” είναι έτοιμη για το επόμενο μεγάλο της ταξίδι.
Ένα τεράστιο ευχαριστώ στους δασκάλους μας που άνοιξαν τον δρόμο της γνώσης και στους γονείς που είναι πάντα ο πιο δυνατός μας σύμμαχος.
Παιδιά, το μέλλον σάς ανήκει! Να μην σταματήσετε ποτέ να ονειρεύεστε και να δημιουργείτε! 
#ΕκπαιδευτήριαΖαγοριανάκου #Αποφοίτηση2026 #ΤέλοςΔημοτικού #ΚαλόΚαλοκαίρι #ΝέαΑρχή #ClassOf2026 #ΣχολικέςΑναμνήσεις
Πατήστε εδώ
Σας άρεσε η ενημέρωση; Διαδώστε τη!
Δείτε σχετικά: ΔΡΑΣΕΙΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ
Προηγούμενο123Επόμενο










